Hvad laver Thisted udlejerforening

Thisted Udlejerforening hjælper dig som udlejer med juridiske retningslinjer, du som udlejer skal overholde, og tilbyder kurser flere gange om året, så du kan holde dig opdateret om ny lovgivning eller ændringer i eksisterende. Vi varetager dine interesser som udlejer i offentlige, kommunale og andre forhold, hvor du måtte have brug for det.

Thisted Udlejerforening blev stiftet 28. april 1904, og har i dag over 140 medlemmer. Vi er tilknyttet Danske Udlejere, og fungerer i høj grad som formidler for udlejere i Thisted. Danske Udlejere blev stiftet i 1899, og har i dag ca. 30 tilsluttede medlemsforeninger, inkl. os, og mere end 5.000 udlejermedlemmer.

Når du er medlem af Thisted Udlejerforening, er du medlem af et fællesskab. Du kan følge med på vores Facebook-side og tilhørende Facebook-gruppe, hvor du også kan sparre med andre udlejere, få gode råd og meget andet. Vi holder dig opdateret på ændringer i lovgivning, samt giver gode råd og vejledning ift. hvad det vil sige at være udlejer. Hold øje med vores arrangementer, så du ved, hvornår vi holder relevante kurser samt generalforsamling. Vi holder som regel to kurser om året, ét i foråret og ét i efteråret.

Hvis du ønsker videre information, kan du læse vores Vedtægter eller kontakte formanden for Thisted Udlejerforening.

Billede

Bestyrelse